Tio Sekunder tänker jag slå min storerbror med när vi springer "Jättelångt" år 2013

Mitt foto
Min väg från tjockis till marathonjoggare

10 Sekunder

Mitt mål med träningen är att ORKA LÄNGE. Mest för att kunna leka med barnen.

Nu har jag lyckats lura min storebror att anta utmaningen att springa Jättelångt år 2013. http://www.jattelangt.se/ Han tror att vi skall gå i mål tillsammans, men jag skall klå honom med 10 sekunder. Därav namnet på bloggen.

Kolla gärna in min brors blogg "tio timmar"

http://www.tiotimmar.se/

Eller min frus

http://mariapavagmot.blogspot.com/

onsdag 23 mars 2011

BLÅSOR

Sitter i soffan och inspekterar fötterna. Det ser inte ut som om det blir någon springning den här veckan. Trampdynan vid höger stortå har fortfarande Blåsa något större än en femkrona. Inte skönt att gå på. Dessutom diverse andra blåsor, bla insida häl bägge fötter. Det är ett nytt ställe...

Har tröstbokat spinningpass till i morgon.

Någom som har tips på hur man slipper blåsor??  Kommer detta gå över av sig självt? Har alla samma problem?

1 kommentar:

  1. Hej Olle!
    Jag har en camelbak classic, 2 liters. Det beror ju alldeles på vad man ska använda den till, som när jag springer hem från jobbet tycker jag den är väl liten. Sen är bästa tipset att faktiskt prova väskan (vilket jag inte gjorde eftersom jag fick den i julklapp), den sitter därmed inte helt optimalt, men är hyfsat bra passform (är ju viktigt att den är i rätt längd så att den inte skumpar runt).

    SvaraRadera